درباره بهترین متخصص ارتوپد

یک پزشک به عنوان بهترین متخصص ارتوپد، شاید حدود دو دهه از عمر خود را صرف تحقیق و مطالعه در مورد انواع روش های درمانی جراحی و کسب مهارت کرده باشد، ولی این به تنهایی کافی نیست. شاید مهمترین شرط در انتخاب یک جراح به عنوان بهترین متخصص ارتوپد علاوه بر موارد ذکر شده، سالهایی باشد که تجربه جراحی داشته و تعداد عمل های موفقیت آمیزی که انجام داده است باشد.

زانو به عنوان یکی از اعضای اصلی بدن برای حرکت، اگر بنا به هر دلیل نظیر کهولت سن، در راه رفتن، ضربه خوردن، ورزش های حرفه ای و سنگین و... آسیب ببیند، در کنار دردی که باید تحمل کنید، اگر به زودی و توسط پزشک متخصص و جراح زانو با تجربه درمان نشود، اثرات جبران ناپذیری را ممکن است بر جای بگذارد. انجام عمل های جراحی متعدد در طول سال های کاری پزشک منجر به کسب تجربه بیشتر و در نتیجه مهارت بیشتر وی می گردد. ما مجوعه ای از متخصصین جراح زانو با تجربه و مهارت را در کنار هم جمع کرده ایم تا درمان کننده دردتان باشیم و هرگونه درمان از طریق جراحی های مربوط به آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی و مینسک، تعویض مفصل زانو و لگن و ... در تخصص ماست.

ماموریت ما

به عنوان یک تیم متخصص جراح زانو و به صورت کلی فردی از جامعه پزشکی، بر اساس سوگند یاد شده وظیفه ما خدمت رسانی به بیماران جهت درمان درد و کمک به بهبود آنها از طریق راه های درمانی غیر از جراحی و در صورت لزوم، جراحی زانو است.

10 سال تجربه

از جمله عوامل موثر در شهرت پزشک و بهترین متخصص ارتوپد شدن، می توان به تجربه سال هایی که در این حوزه در حال خدمت رسانی بوده است، اشاره کرد. در کنار تحقیق و علم و دانش برای بهترین شدن تجربه بسیار مهم است.

بهترین متخصص ارتوپد

در صورت آسیب دیدن زانو، رباط صلیبی و یا مینسک پا و داشتن وضعیتی اورژانسی، به دبال پیدا کردن بهترین هستیم. این قابل فهم و منطقی است که به دنبال بهترین فرد برای کمک به یافتن راه حلی برای مشکلتان بگردید، اما یافتن این فرد می تواند دشوار باشد. متأسفانه اغلب مردم نمیدانند از کجا شروع کنند، بهترین متخصصان تعویض مفصل زانو را در کلینیک جراحی زانو می توانید پیدا کنید، به علاوه در اینجا عوامل موثر در انتخاب بهترین متخصص ارتوپد را به شما معرفی می کنیم.